Isnin, 30 April 2012

QuOteS Of tHe mOnTh



eeeeyyyaaakkkss!!


bunyi je pon dah menggelikan...meremang bulu roma aku...geli weyh...eeee...
ada ke orang sanggup jilat ludah dia balik??...ade ke??...x mungkin kan...huhu


ok...balik kepada cerita yang sepatutnya...ada orang buat kot...haha..bukan la dia jilat betul betul ..gila kau...seseorang yang aku kenal sangat...lepas hamba Allah ni cerita pang pung pang pung..umpat orang sana umpat orang sini...konon dia x suka la..tup tup..dia jadi member baekk manusia yang dia umpat tuh...alahai..cakap x serupa bikin...


punya lah..dia mengata...nanti orang ni ambil kesempatan pada dia..yang di umpat ni pon sama gak...beriya menangis bila dapat tahu ada orang mengata dia sedemikian..tapi aku tengok sekarang...dia lah manusia yang paling rapat dengan orang yang mengumpat dia tuh...haha...dunia dunia...


aku bukan lah tak suka mereka baik...tapi bila cakap tu tak melambangkan apa yang dikata tuh..agak pelik la...seolah lupa dah yang dia telah dikata sebegitu teruk tapi sekarang dia yang baik dengan orang tersebut..


kalau aku berada di tempat dia..aku tak boleh jadi macam tu...bukan lah mengishtiharkan perang...tapi dah tak boleh nak baik 'sangat' dah dengan manusia tuh...sakit hati kot...kalau orang mengata kau...tak kan kau nak baik 'sangat ' dengan dia lagi kan...memang tak lah...huhu


aku taw...tak elok tidak bertegur sapa lebih 3 hari...tapi kalau hati tengah panas...nasib la kan...dulu boleh la nak rapat...tapi kalau dah kena macam tuh...aku terus berhati-hati...pendendam??...ya mungkin juga...bukan dendam sangat la...juz tak boleh lupa apa yang orang dah buat kat aku tu je...hehe...


ok...adioss!!


(*^_^*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan