Sabtu, 9 Julai 2011

-: Tak Rugi Sebenarnya........


Dengar Cakap Mak :-


ape pasal aku cakap macam tuh??...nak tahu tak?...sebab...dengar cakap mak itu kan wajib...dapat pahala lagipun kan...bukan suruh melawan...dengar je mak cakap...mummy say don't...so don't do it...barulah jadi anak yang BAIK...ada sebab mengapa mereka melarang kita...percayalah...

aku bukan nak cakap aku ini anak yang dengar kata...tapi memang aku dengar apa yang mak aku cakap...selama ni setahun sudah  aku belajar kat uniten..percaya atau tidak aku tak pernah menjejaki kaki aku ke Kuantan...sebabnya mak aku tak bagi langsung...alasanya jauh...kalau betul aku nak shopping balik melaka je terus...

frust nye aku...siapa yang tak nak pergi tengok tempat orang ye tak...dah alang-alang belajar kat Pahang...mestilah nak tengok apa yang menariknya kat Pahang ni...tapi malangnya mak aku tak bagi pon...sedih taw...sob sob...

akan tetapi...Tuhan itu Maha Mengetahui kan...dan juga berkat aku dengar cakap mak aku tak bagi pergi...last-last aritu tanggal 2 Julai 2011...aku dapat tengok Kuantan kerana untuk menyiapkan esemen agama...pergi pusat pemulihan dadah...DiC Kuantan...hip hip hoooreyyy..!!...haha...dan ahli-ahli rombongan telah pon buat deal baekk punye dengan pakcik drebar untuk berjalan-jalan di sana...

mari sini aku buktikan....layannnn~


otw pergi kuantan...


peace!!

di DiC Kuantan

V
V

V
V


Dic Kuantan : only the strong will survive


mahu berangkat pulang dari DiC...

tapi bukan balik ok..lepas itu kami semua beronggeng-ronggeng pula di Kuantan di ECM (East Cost Mall) dan melepak di Telok Cempedak sampai malam...

V
V
V


betapa gembiranya aku...









hah...tengok...betapa besarnya aku senyum.....


akhirnya kami semua sampai semula di muadzam dan hostel kami tepat jam 11.10 malam...bayangkan betapa letihnya berjalan dari pagi kami gerak dalam pukul 8.45 pagi...tapi seronoknya...memang best...lagi-lagi dengan restu mak...

sekarang...terpulang mahu percaya atau tidak...dulu aku tak fikir pon...juz dengar kata sahaja...tapi sekarang aku lebih percaya...ANDA???

(*^_^*)




4 ulasan: