Khamis, 21 Julai 2011

:: Tahniah Pasukan Malaysia ::


iye...disini aku dengan bangganya ingin mengucapkan tahniah kepada pasukan Malaysia dalam menentang Chelsea Fc yang berlangsung di Stadium Bukit Jalil tadi...


memang pasukan kita tak menang...tetapi aku bangga kerana pasukan kita hanya tunduk kepada kekalahan 1-0....kekalahan yang boleh dibanggakan...Bravo Malaysia...memang aku puji sangat...kuat jugak pertahanan kita ek..??...huhu

siapa yang tak kenal dengan Chelsea??...antara kelab pasukan bola sepak yang terhandal di dunia...tetapi boleh menang dengan team Malaysia yang tidak mempunyai nama seGah diorang dengan hanya 1-0...haha...memang terror la pasukan olimpik kita nie...dan memang tercalar habis lah reputasi Chelsea...nampaknya ada harapan lah nak pergi jauh utk kelayakan olimpik....

malu beb...haha...kesian diorang...menang 1-0 je...itu pon sebab nasib diorang baik...gol pon bukan gol sepenuhnya...memang luck chelsea...bola atas line...cett!!...kiranya takde mana hebat sangat la chelsea nie...kalau gan team Malaysia yang memang tak hebat mana boleh dapat 1 gol je...alah...PIRAHH!!


ini adalah antara sedutan cubaan2 gol yg dibuat...dan juga gol dari chelsea yang x seberapa tuh...huhu...tengoklah...



alah...drogba drogba..naseb ko dptkn 1 gol tuk chelsea...klu tdk blek england dgn tgn kosong la jwbnya...hahaha


hahaha...lain kali jangan pandang rendah pada orang...kena ingat bola itu bulat...itu pun nasib je dapat 1 gol...dari takde gol langsung...gol pon da nak abes masa...tak silap aku minit ke 70 lebey...lagi malu ye tak??hahaha...apelah CHELSEA nia...wawawa...

p/s: esok aku nak beli paper..nk baca cite pasal game arini...haha...sukenye aku...huhu

(*^_^*)



  


Tiada ulasan:

Catat Ulasan