Isnin, 4 Julai 2011

Hanya ini yang ku mampu





Assalamualaikum semua...selamat petang warga Malaysia...aku harap semuanya dalam keadaan baik baik...hehe...lama sangat dah belog ni sepi tanpa entry baru...kami tuan punya belog ni mintak maaf lah yek kepada siapa-siapa yang ada buka belog kami dan tak ada apa-apa entry baru untuk dibaca...





kitorang dua beradik sangat sangat la sibuk...si adik sibuk dengan sekolah dia...homework dan macam-macam...aku yang kakak sibuk pulak dengan midterm exam...almaklum nak dapat dekan la katakan...cewah..!!..haha...kenalah berkorban sikit...kena struggle untuk naikkan pointer yang asik-asik cukup makan jek...ini pon aku curik curik masa sikit untuk online...check ape yang patut...pesbuk pon jarang bukak dah sekarang...walaupun hati sangat meronta ronta untuk bukak...hehe

ok lah...aku nak cau dulu...nak mandi dan pergi makan...pastu nak study tuk exam ari jumaat ni...sampai dua paper sekali gus...doakan aku ye...terima kasih...daa~

(*^_^*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan