Selasa, 5 Julai 2011

-:Setahun sudah:-



^_^


yup...hari ini bersamaan 5/7..genaplah setahun aku belajar di Universiti Tenaga Nasional Kampus Sultan Haji Ahmad Shah, Muadzam, Pahang...sebagai pelajar dalam bidang pengurusan sumber manusia...atau lebih dikenali sebagi HR (human resource)





tak sangka betul..setahun sudah berlalu..cepat sangat masa berjalan...pejam celik pejam celik...aku sudah berada di tahun 2 sekarang...SENIOR okeh...haha...suka duka berkawan, belajar, duduk jauh dengan family...semuanyalah...aku belajar dekat sini...

aku malas nak cerita banyak..let's the picture tell the story okeh...
layan~

V
V
V
V
V
V
V
V

hostel aku...namanya seperti yang tertera....


housemate aku...


still kekal sebagai housemate sampai sekarang...dah sem 3







roomate aku dari sem 1 lagi...



pemandangan blok hostel dari tasik








lastly...my best friend di sini...





(*^_^*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan