Sabtu, 16 Julai 2011

:: Siapa Kami Cubby & Nyamok?? ::



agak-agak siapa cubby & siapa nyamok??



si adik ini ke cubby??


ATAU


si kakak ini nyamok??


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


TETTT!!!!

dua-dua pon salah...huahuahua...^_^

actually...si cubby dan si nyamok, dua-dua adalah kami...hehe
ok, ok meh sini aku terangkan...aku tahu korang semua kompius kan??
macam ini...aku adalah si akak...nama panggilan di rumah adalah BIBI...lupa dah macam mana rupa si kakak??...rupa si adik ingat tak??...lupa??...adoiyai...ok ok...kita rewind~

v
v
v
v
v

si adik...



si kakak...

ok...dah ingat siapa kami berdua??...tak kompius lagi kan??...dapat bezakan ea siapa adik siapa kakak...kalau kompius lagi tengok sendiri lah ek...cd rosak lah kalau nak rewind lagi sekali...

ok, kita sambung cerita tadi....si adik pula panggilannya adalah CACA...
so, BIBI+CACA=BICA...
tetapi memandangkan nama itu tak sedap...kami tukar la kepada CABI...tapi ubah sikit ejaan asal bunyi sama kan...CUBBY...ok la kan...

yang mengenai NYAMOK pulak, itu juga terhasil dari gabungan nama panggilan kami berdua...nak tahu apa namanya??...ia terhasil dari gabungan nama NYONYA dan GEMOK...itu semua idea along kami...dia yang menggelarkan kami begitu...rasa-rasa boleh tahu tak siapa yang NYA, dan siapa yang MOK??

SIAPA??

haha...NYONYA adalah aku si kakak, kerana kata along kami, muka aku macam nyonya...dan MOK pulak, ehem ehem!!,,,paham paham sendiri la yek...hehe...

(*^_^*)

2 ulasan:

  1. hahahahahahahahahahaha.......pandai korang korek idong!!!! muahahahahaha......

    BalasPadam