Jumaat, 17 Jun 2011

Happy Father's Day Daddy!!

hye....lama betol aku tak update belog nie...almaklum...kesibukan melanda aku si kakak mahupun si adik jugak...aku sibuk dengan test dan kuiz...si adik sibuk dengan sekolahnye...so, takde siapa yang dapat nak update...

tapi sekarang jangan risau...kini aku kembali...hahaha...
lambat sikit nampaknya post pasal father's day...tapi tak mengapakan...masih dalam bulan enam...bulan untuk bapa bapa di seluruh dunia...

jadik sekarang aku ingin memperkenalkan bapa kami...

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

TADA!!!!


Hj Mohd Bazain Bin Hj Yusoh


- my sugar daddy
-best father in the world
-sporting
-workaholic
-family man
- anak-anak adalah dunianya
- tak tahu nak kata apa lagi kerana pujian untuk beliau terlalu banyak
- most important thing...aku sangat sayang beliau


BABAH..!!...i love u...!!!


si adik dengan babah...


BABAH...!!...mak, along, abang ngah, abang nyie, bibi, caca, n adik sume sayang babah ketat ketat...
WE LOVE U BABAH...!!...selamat hari bapa...!!

^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan