Rabu, 16 November 2011

* Eh sUkA nYa..!! *



alahai, mak jatuh cinta la nya...suka sangat sangat..asyik nak tengok je selalu...
tak jadik mak nak buat kerja...padahal esok ada midterm nie...
aduh...suka lah!!

haha...apa benda la yang aku merepek ni yek??..hehe pasal design baru belog aku ni...cantik tak...??
aku suka sangat...lepas beberapa hari aku godek-godek try ubah wajah belog nie...
sampai juling juling bijik mata hadap mr dell aku...
finally...inilah hasilnya...hehe

kalau siapa siapa yang pernah follow belog kitorang ni mesti dia tahu before this kitorg pakai design apa...
seriously aku tak berapa suka sangat...tapi sebab gatal sangat tangan ni pergi carik kerja...
ubah sana, ubah sini...trylah guna design tuh...


tapi lama jugak kot aku pakai...lebih 3 bulan aku biarkan dengan design tuh...
nak ubah lagi tak bape nak reti sebenarnya...sebab bila sekali dah hadap nak ubah background dia...mak aii...
lama seyh...klik sana, klik sini...pastu entah pape je yang jadik...bengang aku...so aku biarkan je...

tapi itulah...bila aku guna background kat atas ni...dia jadik banyak pulak... serabut aku tengok...
sebab tak tahan dah...aku try godek godek lagi sampai jadik yang sekarang nie...
sedap sikit mata memandang...hehe...suka lah...

pape pon...aku mintak jasa baik kepada siapa siapa yang baca entry nie...tolong bagi sikit komen atau pendapat korang pasal belog kami...apa apa yang patut kami tambah...banyak lagi yang kitorang tak tahu...

so, aku nak cau dulu lah...komen k...

daa~

(*^_^*)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan