Khamis, 15 Disember 2011

= CerItA TekAnaN =







APA ITU STRESS?







"arghhh!!!"


Cara Mengesan Tekanan


Sila perhatikan gambar-gambar di bawah. Tenung gambar kat bawah ini betul-betul.


V
V
V
V
V








macam mana??...ada siapa siapa yang nampak gambar ni bergerak tak??..ada??..hah!! sah sah korang sekarang tengah stress...gambar ni sebenarnya tak ada pape pon....gambar biasa yang banyak bulat-bulat... tapi kalau siapa siapa yang tengok gambar ni bergerak maknanya korang tengah stress....






aku cakap betul...tak tipu sebab aku sendiri nampak benda ni bergerak...dan memang sekarang aku tengah tension gila dengan esemen yang banyak pastu aku tinggal seminggu je lagi nak final exam....memang betul betul holiawww la aku cakap....macam nak nanges je buat bende alah tu semua...subjek sem ni pulak semuanya senang gila...sampai boley buat aku nak gila...arrgghh!!...risaunya aku....






apa benda kejadah ilmu untuk final ape pon aku tak usik lagi...asyik sibuk buat esemen je...assignment pulak cam haram...pasal kena carik company je...menyampah betul...kalau senang takpe...jauh pulak tuh...arrggghhhhh!!!...stress  aku lah...stress!!...huhu...fuhh!!..okk back to normal...meh sambung balik cite pasal tekanan ni...huhu



haiyakk!!!

sekarang kepada siapa-siapa yang tengah stress tuh...meh sini aku bagi video untuk korang redakan sedikit ketensionan korang tuh dan ketensionan aku jugak...insyaAllah boley la membantu sedikit...ini macam terapi pasir la jugak...

V
V
V
V
V








orait!...end of the show...hehe

(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan