Selasa, 3 September 2013

Saja-saja


Assalammualaikum...

sapa yang dah biasa tengok or follow blog ni mesti taw yang blog ni ade dua orang admin..perkongsian 2 orang adik beradik..asalnya aku buat blog ni aku punya sorang..then aku ajak lew adik aku joint venture sekali dalam blog ni bila aku rasa macam tak mampu nak handle..takut aku kekeringan idea dan jugak busy dengan kelas..tak dapat nak update selalu sebab tu aku ajak si adik untuk sama sama mengarut dalam blog ni..tapi hurmmm hampeh jugak..haha

bukannya apa..aku ni tidak lew pandai sangat karang mengarang..bahasa melayu aku tak cukup power macam si adik ni hah..dia selalu dapat A untuk bahasa melayu..bukan macam aku..keling sikit..nama aje orang melayu..tapi seyesly aku cukup tak reti nak mengarang..kalau Bahasa Inggeris aku power lah sikit dari BM tapi tidak lew aku dapat sampai band 4 ye anak anak..

itu pasal kalau bukan aku yang post cite..si adik yang akan post..dia pandai bercerita sikit..susun ayat pon ok tak macam aku..tapi kompem bertambah kembang la si adik ni bila dia baca entry ni..aku puji dia kan..haha
aku saja saja  nak mengarut dalam blog ni..bosan..assignmnent semua dah setel..presentation pon sama..kelas dah abes..tinggal nak study untuk final..tolong doakan aku k..ini final semester aku..nak jadikan yang paling terbaik dalam sejarah aku hidup..nak pulun habis-habisan..please doakan aku ye anak-anak!!



terima kasih...^_^


p/s: tekak da perit, selesema dah dtg..tinggal nk demam je pulak..hrp x demam lew..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan