Isnin, 18 April 2011

Kami suke MAHARAJA LAWAK


yup!...kitorang suke giler dengan maharaja lawak...sume terbaekkkk....tapi sorang je yang slek...mencacatkan je rancangan tuh...yang lain tak bukan si Amir tuh...bila la dia nak blah dari gelanggang maharaja lawak tu pon aku tak tau...menyemak je...patot nye dari awal-awal lagi die tuh tak patut masuk raja lawak...sapelah yang amek die masuk tuh memang patut dipersalahkan...sebab kalau dari awal si amir tu tak masuk raja lawak takkan ade la muka die lagi kat gelanggang raja lawak tuh...pelik beno aku siap ley masuk final lagi lak uhh...sapelah yang undi die tu memang tongong...aku kesian sangat kat si amir tu sebab die da macam badut kat atas pentas...buat malu jek...bagi orang gelak je...menyampah pon ade...dah lah..mengumpat pasal die lak...cakap banyak-banyak buat tambah dosa je yang sedia ade da berbakul-bakul...layan lah beberapa video maharaja lawak yang aku amek kat youtube...layan~~

versi nabil dulu...








versi  sepak sepah lak...







korang layan la lew...aku ni peminat nabil dan sepah...so video diorang jelah yang aku amek...nak tengok yang lain-lain carik sendiri la yek...daa~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan