Rabu, 13 April 2011

LuRve Hurts







 
jam sekarang tepat jam 2.35 pagi...aku baru je lepas tengok satu movie korea...HEARTBREAK LIBRARY...cite pasal 2 orang yang telah patah hati...




pastu mereka berdua pulak sama-sama jatuh cinta...semuanya bermula di library...hehe...best lah cite nie...aku boley bagi 3 bintang dari 5...sebab sangat menyentuh jiwa...sedey gak...tapi aku takde lah sampai menangis...huhu

cinta memang menyakitkan..korang pon tau..suka dan duka...ramai merana sebab cinta..aku pon baru saja kecewa kerana cinta...orang yang aku suka dah ada makwe...bukan aku tak tau tapi aku sengaja buat-buat tak tau sebab aku tak nampak...last last aritu aku sendiri nampak..sedih weyh...sob sob~

sejujurnya aku tak pernah bercinta, berkapel apetah lagi...nak percya ke tak nak terpulang..tapi aku pernah jatuh cinta...tapi tak kesampaian...kitorang setakat kawan je...takde jodoh la kot...sedey nye Allah jelah yang tau...itu cinta pertama aku..aku sangat suka kat die...bila dapat tau die pilih orang lain bukan aku...aku mengalami patah hati yang agak kronik...jahanam sume result exam aku...rupa rupanya terjejas sekali...macam macam benda aku buat tuk lupakan die...tapi sampai sekarang tak boley lupa...dia masih lagi dengan makwe yang sama...baguslah kan...kalau die bahagia aku pon bahagia jugak...

haish..masalahnye sekarang aku senang jatuh suka pada orang..orang kedua lepas cinta pertama aku..aku jumpa kat tempat belajar aku sekarang..keje aku asyik stalker die jek..aku tak tau pon nama die ape...amek kos ape..yang aku tau aku suka die...orangnye takdelah hensem sangat..sedap mata memandang..ape yang hebat pasal die tak tahu lah sampai aku boley TERsuke die..kalau dah nampak tak tenteram jiwa dan raga aku...tapi ape boley buat..die buah hati orang...aku hanya boley memandang dari jauh...

KERANA..

tak akan pernah ada sebab kenapa kita menyukai seseorang dan tak ada sebab juga mengapa kita benci mereka..cinta kepada manusia jarang yang kekal tapi cinta kepada Allah adalah cinta yang kekal selamanya...


2 ulasan:

  1. aku dah agak dah..... blasah ko nanti baru tau.... blajau jer la.... heeeeee.... geram lak baca ni...

    BalasPadam
  2. haha...ilek la kakak...an normal tuh...hahahahaha

    BalasPadam