Jumaat, 13 Mei 2011

Betapa sukarnya Menipu...


yup...sangat susahnye menipu...aku tak dapat bayangkan hidup seorang penipu...menipu aje kerja dia...macam mana agaknya dia hidup...aman ke??...serba salah ke?? atau tak rasa pape??...takde perasaan...

untuk kesekian kalinya aku tipu mak aku...bukan sengaja pon...hanya merahsiakan kepulangan aku semalam
(12/5/11) ke melaka tanpa memberi sebarang klu pon...dan sampai sekarang masih merahsiakan macam mana aku balik...dengan siapa aku balik...pukul berapa aku balik dan macam-macam lagi lah...

maaf ye mummy...bukan sengaja pon...untuk mak jugak...nanti esok masa befday mak ( 14/5 ) akan dibongkarkan semuanya...tak tahan dah simpan lama-lama...terseksa sangat...sebab aku tak biasa menipu...bab-bab kelentong ni memang aku fail sikit...diam je lah...nak gelak pon ade gak sebab bapak aku pon sama ikut berkomplot mendiamkan diri...berlakon macam tak taw pape...hahaha...

pape pon...aku nak wish HAPPY BIRTHDAY kat mak aku ni...semoga panjang umur...dimurahkan rezeki...dikurniakan dengan kesihatan yang baik...semoga cepat sembuh dari semua sakit-sakit yang di alami...semoga panjang jodoh dengan babah cubby nie sampai akhir hayat...I LOVE U MUMMY!!


haish...sedapnye kek nie...yum!!

(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan