Selasa, 10 Mei 2011

Happy Mother's Day Mummy!!

ni lah mak cubby...^_^
 
hye...hehe baru sekarang aku nak post pasal hari ibu...almaklum tak sempat nak post entri baru atas sebab sebab tertentu...malas pon ye jugak sebenarnye...takpelah kan...janji aku dah wish hari ibu kat mak aku aritu...just tak post post je entri...
 
tapi bagi aku hari hari adalah hari ibu...cuma nak menyambut dengan lebih istimewa pada hari yang istimewa aje...tapi sebenarnya semua adik beradik cubby tak sambut lagi pon hari ibu ni...huhu...sory nye mummy...kitorang nak celebrate hujung minggu nie sekali dengan befday mak kitorang yang jatuh pada tanggal 14 mei...tak lama lagi kan...dah alang-alang tuh sekali jelah ek...nak buat surprise kat mummy kitorang tu kang...hehe
 
 
ni mummy n daddy cubby...

so, pada bulan yang penuh dengan kasih sayang ni aku nak ucapkan SELAMAT HARI IBU untuk semua ibu-ibu di seluruh dunia tak kira di mana mereka berada...

HAPPY MOTHER'S DAY MUMMY!!...sarangheyo mummy...bibi, caca, along, abang ngah, abang yie dan adik semua sayang mak ketat- ketat...terima kasih untuk semuanya...terima kasih kerana melahirkan kitorang...besarkan kitorang...bibi doakan mak panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik...dan diberkati ALLAH...amin..^_^

I LUV U MUMMY!!..

Babah, Sayang Babah Jugak!!


luv...luv...luv...full of luv...


( ^_^ )



 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan