Rabu, 27 Mac 2013

Harlem Shake??..WTFisshhh!!


Assalammualaikum...

rasa-rasanya ramai yang taw pasal Harlem Shake nie..sejak dua tiga menjak nie dikatakan tarian Harlem Shake telah semakin popular..tarian yang sekadar kau bergoyang je..pendapat aku la kan..aku langsung tak paham tarian harlem shake nie..entah pape je...just tarian yang dimulakan oleh seorang dan lepas tuh ramai-ramai goyang..WTF!!...harlem shake nie tak sepatutnya menjadi ikutan..aku akui muzik dia agak menarik..tapi kalau tengok sendiri beberapa video dia..alahai..tak senonoh ok..I repeat...TAK SENONOH..! sory to say lah..

kenapa perlu diagung-agungkan tarian sedemikian??..u tell me..cuba bagitaw aku paedah tarian nie..dan kenapa mesti ada unsur-unsur lucah??..aku sendiri tengok pon naik geli..kot kot cuba lew pakai baju yang senonoh sikit..haisshh..tak paham betul aku..kalau tarian gangnam style tu aku paham lah jugak..boleh jadik senaman..bukan sebab aku peminat kpop..tapi agak relevan la jugak kalau nak tiru...ini tidak..dunia dunia...

ini salah satu video harlem shake...pada sape-sape yang tak taw boleh try klik untuk tengok...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan