Ahad, 31 Mac 2013

No Idea

olla guys...lama giler tak update blog ni...hahaha sampai kesuda tak update update lagi...almaklumlah sejak sejak menjadi 'suri rumah tangga sepenuh masa' ni sampaikan kadang kadang tu tak ada masa nak update benda benda ni semua...suri rumah tangga sepenuh masa tu bukanlah nak bagitau aku ni dah kahwin..memang tak la kan..kalau korang sanggup nak tengok kepala aku kene penggal dengan babah buat lah...orang cakap berani buat berani lah tanggung..ye dok?? hahaha...ok dah jauh dah melalut aku ni..sorry guys dah lama tak nampak keyboard tu yang rasa macam 'gian' kejap...

sebenarnya bukanlah tak ade sangat idea tu (mata pandang ke atas tangan letak di bahu)..idea dalam 'kepala hotak' ni memang banyak sangat..sampai tak terkira...tapi yang menjadi masalahnya tu sebab tak tahu nak mula dari mana..tu yang madang je tak ada idea..kadang kadang tu idea dah sampai..dah type dah pon tapi lepas tu rasa macam tak berapa nak yakin sangat dengan entri baru tu so terus je lah tekan 'backspace'...delete semua yang dah type...'itulah aku'..hahaha (ceh dah macam lirik lagu faizal tahir) 

kriikkkkk krriiikkkkk krriiiikkkk tu menandakan yang aku ni sekarang tengah tak ada idea nak type ape lagi story...hurmmmmmm...otak ni aku rasa dah macam tak berfungsi dengan baik dah..nak berfikir pon kadang kadang lambat pick up..kesian dekat aku ni...maklumlah duduk rumah 3 bulan tak buat pape..hahaha..


ape lagi ek yang aku nak mengarut??ok lah baik aku berambus dulu keluar dari entry ni untuk cari ide baru untuk 'new post'...tak adalah nanti korang semua marah dekat aku sebab asyik sangat membebel...

ok guys...jumpe lagi nanti.... thanks for reading this entry 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan