Jumaat, 11 Mac 2011

Omaigod..!!


what ???

tengah sedap-sedap aku dibuai mimpi...aku di kejutkan dengan berita yang memeranjatkan...kakak aku...that is along kitorang eksiden...masa tu dia otw nak g keje...oh tidak!!...again n again...entah yang keberapa kali aku pon tak taw...banyak sangat sejarah eksiben die...haha...sory long...tapi syukur alhamdulillah...die selamat..cedera sikit..ini yang paling teruk aku rasa sebab sampai die cedera...kete bese lah...teruk gak la...lagipon die eksiden sampai melibatkan 3 bijik kete...hujan time tuh...break tak makan...nak elak lori...nak gak cium kete lain...


ini gupe kete die...neo...cian WAY 86**

takpe lah kan...duit boley carik lain...nyawa kalau da melayang mana nak ganti lagi...syukur alhamdulillah...

itu satu hal...satu hal lagi pasal tempat aku nie...muadzam...u aku...kat area ostel aku...hujan turun tanpa henti dari belom subuh kalau aku tak silap sampai lew petang tadi baru hujan benti...
itu pon kejap je...then hujan balik tapi da tak lebat...gerimis sahaja....sejuk tak payah cakap lah...tinggal nak turun salji je kot...nak mandi pon tak berani...huhu~

masa tengah hujan turun pagi-pagi tadi aku pon jengah la ke tingkap nak tengok tasik belakang apartment aku...then............

what??...harmoni banjir??...ayoyo kadaoley!!

tanpa berlengah lagi...aku pon snap beberapa keping gambar menggunakan hp aku yang tak berapa yang nak canggih tuh...bukan jakun ok??...nak sharing sharing je...sharing is caring rite??...kikiki...so kualiti gambar agak kureng sikit...selamat menikmati ok?








air dari tasik da melimpah ruah....

itu gelanggang...da jadik lautan sudah...

sekarang dah tengah malam...walaupun tak hujan lagi...tapi masih terasa sejuk nye...sejuk sampai ke tulang....selimut aku tak mampu nak membantu aku menahan kesejukan...wargghhh!!...mummy len kali mau angkut toto lah!!...sob sob~




Tiada ulasan:

Catat Ulasan